środa, 11 grudnia 2013

O wszystkim po trochu, a najmniej o szyciu

   Przedwczoraj dostałam prezent tzn. przyszedł do mnie domek od Moniki z kocham i szyję, u której wygrałam candy. Czerwona koperta z Hiszpanii, a w niej uroczy domek (notesik na lodówkę)- oj jak miło dostawać prezenty. A to on:

A teraz trochę twórczości moich córek taka jakby girlanda papierowa (kontur Marta, kolorowanie i wycinanie Hania). Też wisi na lodówce. 


                                                                     Serce od Hani
                                                                     Hani choinka
Martuśki "dziewczynka na łące" i "pierniczkowy ludek i domek"
                                                                  Hani "Szrek i kolega Szreka"
 
                                                                  Martusi "żyrafa i lew"
                                                             i "baletnica" też Martuśki
Hani "księżniczka"
i Marty "dynia"

 A żeby było trochę mojego szycia to pokazuje firanki tzn. lambrekin do pokoju dziewczyn uszyte w ramach świątecznych porządków, choć zupełnie nie w klimacie świątecznym.
 O szyciu tyle, jeszcze tylko wieszaczki, zrobiłam je dość dawno, ale dopiero teraz zawisły na ścianie. Drewniane, malowane, powiedzmy z elementami decoupagu.

 Musze jeszcze jakoś zamaskować te śrubki i dziurki.

A że dużo w tym poście o moich dzieciach to na koniec mały dowcip sytuacyjny sprzed kilku dni, kiedy to piekłam tartę.
Marta (6 lat) pokazując na tartę nazwała ją tatarem, wytłumaczyłam jej, że tatar to inne danie, a ona buntowniczo, że woli nazywać ją tatarem, bo to fajniejsza nazwa. Po jakimś czasie do kuchni przychodzi głodna Hania (4,5) i pyta "gotowy już ten katar?". Tak to tarta została katarem.

3 komentarze:

  1. Śmieszne masz dzieciaki ;) i to z jakim talentem!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak, dzięki, wszystko się zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rysunki najpiekniejsze i jedyne w swoim rodzaju. Uwielbiam prace i wyobraznie malych dzieci. Pozdrawiam cieplo i zapraszam na candy http://peacock111.blogspot.co.uk/2013/11/zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń